
Herman Maes
- Marketing
- Media
- Elektronische media
- Informatica en internet
Als hands-on digitaalg strateeg met een achtergrond in de IT consultancy wereld maakt Herman de brug tussen technologie, digitale marketing en GDPR privacy kennis. Hoe kan je pragmatisch deze werelden verbinden?
Hierbij wordt praktische kennis vanuit het uitvoeren van onafhankelijke projecten als consultant, gekoppeld aan academische kennis en ervaring als docent bij Thomas More en UHasselt. Hierdoor kan u ook zeker contact opnemen voor workshops, trainingen of keynotes over de balans tussen ondernemen, marketing, technologie, security en privacy.
Als techblogger (dailybits.be) wordt er dan ook geregeld beroep gedaan op deze expertise door mediapublicaties (VRT, HLN, De Morgen, De Tijd, Radio 1,...) voor het concreet uitleggen van een uitgesproken privacy boete, andere GDPR probleem of waar het probleem zich stelt bij TikTok.
Sinds oktober 2022 breng ik (bijna wekelijks) een presentatie gericht naar ouders van de lagere school in lagere scholen rond omgaan met schermtijd, cyberpesten, TikTok, Snapchat,...