Catherine

Brys

Hoe bedrijven en organisaties uitzonderlijke klantenervaringen kunnen ontwerpen en leveren om klantenloyaliteit en bedrijfssucces te realiseren.

Contact

Trefwoorden
Management en organisatie
Managementtechnieken en bedrijfsvoering
Consumenten

Talenkennis

Moedertaal
Nederlands
Spreek je nog andere talen?
Engels

Achtergrond

Studie(s) en diploma's

Masters in Business Administration, met specialiteit Strategie, van de University of Strathclyde, Glasgow, VK
Burgerlijk Ingenieur (1991) en Doctor in de Toegepaste Wetenschappen, Universiteit Gent (1996)

Huidige functieomschrijving

Expert consultant in strategie en uitzonderlijke klantenervaringen: http://strategic-consulting.scot/businesses

Ervaring

Catherine heeft meer dan 20 jaar ervaring in uiteenlopende functies, zoals User Experience Designer, Change Manager & Project Manager en Strategy Analyst. Ze heeft gewerkt voor grote bedrijven, KMO's, de publieke sector en de academische wereld, zowel in Vlaanderen als in Schotland (VK).

Relevante Publicaties

Book: "The Most Rewarding Way to Improve Profitability — How to create excellent customer experiences" - http://strategic-consulting.scot/book/