Catherine
Brys
Hoe bedrijven en organisaties uitzonderlijke klantenervaringen kunnen ontwerpen en leveren om klantenloyaliteit en bedrijfssucces te realiseren.
Contact
Trefwoorden
Management en organisatie
Managementtechnieken en bedrijfsvoering
Consumenten
Talenkennis
Moedertaal
Nederlands
Spreek je nog andere talen?
Engels
Achtergrond
Studie(s) en diploma's
Masters in Business Administration, met specialiteit Strategie, van de University of Strathclyde, Glasgow, VK
Burgerlijk Ingenieur (1991) en Doctor in de Toegepaste Wetenschappen, Universiteit Gent (1996)
Huidige functieomschrijving
Expert consultant in strategie en uitzonderlijke klantenervaringen: http://strategic-consulting.scot/businesses
Ervaring
Catherine heeft meer dan 20 jaar ervaring in uiteenlopende functies, zoals User Experience Designer, Change Manager & Project Manager en Strategy Analyst. Ze heeft gewerkt voor grote bedrijven, KMO's, de publieke sector en de academische wereld, zowel in Vlaanderen als in Schotland (VK).
Relevante Publicaties
Book: "The Most Rewarding Way to Improve Profitability — How to create excellent customer experiences" - http://strategic-consulting.scot/book/