Frank
Frank Faassen
Faassen helpt organisatie in B2B met het vergroten van hun onderscheidend vermogen. Als merk- en marketingstrateeg helpt hij op vier niveau's:
1. Op organisatieniveau - een onderscheidende missie, visie, purpose
2. Op merkniveau - Onderscheidende merkwaarden, het maken en vaststellen van een merkinnerlijk tot en met een waardevolle pay-off
3. Op propositieniveau - het maken van onderscheidend beloften op het niveau van producten-, diensten en services
4. Op campagneniveau - het maken van een creatief champagneconcept gebaseerd op alle bovenstaande niveaus van onderscheidenheid.
1. Op organisatieniveau - een onderscheidende missie, visie, purpose
2. Op merkniveau - Onderscheidende merkwaarden, het maken en vaststellen van een merkinnerlijk tot en met een waardevolle pay-off
3. Op propositieniveau - het maken van onderscheidend beloften op het niveau van producten-, diensten en services
4. Op campagneniveau - het maken van een creatief champagneconcept gebaseerd op alle bovenstaande niveaus van onderscheidenheid.
Contact
Trefwoorden
Marketing
Bedrijfscommunicatie
Talenkennis
Moedertaal
NL
Spreek je nog andere talen?
Duits
Engels
Achtergrond
Huidige nationaliteit(en)
NL
Nationaliteit(en) bij geboorte
NL
Nationaliteit(en) moeder bij geboorte
NL
Nationaliteit(en) vader bij geboorte
NL
Studie(s) en diploma's
HEAO Hanzehogeschool Groningen
Huidige functieomschrijving
Merk- en marketingstrateeg
Relevante Publicaties
Interview BAM, Belgian Assosiation of Marketing
https://lnkd.in/esX8wc-w
Boekrecensie Frankwatching
www.frankwatching.nl https://lnkd.in/e93ycGZF
Interview Managementboek
https://lnkd.in/exkKfJXB
Publicatie blogs op Marketingfacts
https://lnkd.in/espn5yhm
https://lnkd.in/eZzZv_sV
https://lnkd.in/ekW-C_BP