Frank

Frank Faassen

Faassen helpt organisatie in B2B met het vergroten van hun onderscheidend vermogen. Als merk- en marketingstrateeg helpt hij op vier niveau's:

1. Op organisatieniveau - een onderscheidende missie, visie, purpose
2. Op merkniveau - Onderscheidende merkwaarden, het maken en vaststellen van een merkinnerlijk tot en met een waardevolle pay-off
3. Op propositieniveau - het maken van onderscheidend beloften op het niveau van producten-, diensten en services
4. Op campagneniveau - het maken van een creatief champagneconcept gebaseerd op alle bovenstaande niveaus van onderscheidenheid.

Contact

Trefwoorden
Marketing
Bedrijfscommunicatie

Talenkennis

Moedertaal
NL
Spreek je nog andere talen?
Duits
Engels

Achtergrond

Huidige nationaliteit(en)
NL
Nationaliteit(en) bij geboorte
NL
Nationaliteit(en) moeder bij geboorte
NL
Nationaliteit(en) vader bij geboorte
NL

Studie(s) en diploma's

HEAO Hanzehogeschool Groningen

Huidige functieomschrijving

Merk- en marketingstrateeg

Relevante Publicaties

Interview BAM, Belgian Assosiation of Marketing
https://lnkd.in/esX8wc-w

Boekrecensie Frankwatching
www.frankwatching.nl https://lnkd.in/e93ycGZF

Interview Managementboek
https://lnkd.in/exkKfJXB

Publicatie blogs op Marketingfacts

https://lnkd.in/espn5yhm
https://lnkd.in/eZzZv_sV
https://lnkd.in/ekW-C_BP