Isabel
Verstraete
Merken
Branding
Positionering
Marketing
Duurzaamheid
CSR
SDG
Maatschappelijk verantwoord ondernemen
Leiderschap
Branding
Positionering
Marketing
Duurzaamheid
CSR
SDG
Maatschappelijk verantwoord ondernemen
Leiderschap
Isabel Verstraete werkte zowel aan de corporate kant als aan de kant van de reclamebureaus, in Frankrijk, Nederland en haar thuisland Belgiƫ.
Sinds 2011 werkt ze als merkstrateeg en marketing consultant.
In 2020 onderzocht ze hoe bedrijven zich in tijden van crisis heruitvinden en vatte haar bevindingen samen in de CARE Principles. De CARE Principles is een strategisch framework dat bedrijven helpt om duurzamer om te gaan met de mens en de planeet. CARE staat ook voor 4 shifts in de manier we succesvoller kunnen werken: Collaboration - Agility - Reliability - Empathy.
Het CARE model wordt uitgelegd in het boek 'Does your brand CARE?' en in de CARE Principles video podcast op Youtube en Spotify interviewt Isabel bedrijven die succesvol het CARE model toepassen.
Als keynote spreker op Europese podia, merkstrateeg, gastprofessor bij Vlerick en Nyenrode helpt Isabel bedrijven transformeren naar een zorgzame en duurzame toekomst.
https://www.youtube.com/@TheCarePrinciples
Contact
Trefwoorden
Bedrijfskunde
Marketing
Bedrijfscommunicatie
Cultuurmanagement
Managementtechnieken en bedrijfsvoering
Talenkennis
Moedertaal
Nederlands
Spreek je nog andere talen?
Engels
Frans
Achtergrond
Huidige nationaliteit(en)
Belg
Wordt u op de een of andere manier in uw dagelijkse activiteiten beperkt of gehinderd door een langdurige ziekte, een handicap o
neen