Soraya
Hayani
Als het gaat over Trends & Insights, hoe maatschappelijke veranderingen impact hebben op de consument en daarom ook op merken. Merkstrategie en hoe een purpose belangrijk is voor jouw merk.
Verder heb ik expertise in inclusie & diversiteit, op bedrijfsniveau maar ook op maatschappelijk niveau. Door mijn vrijwilligerswerk heb ik heel wat expertise opgebouwd rond vzw's, etnisch-culturele minderheden en gelijke kansen.
Verder heb ik expertise in inclusie & diversiteit, op bedrijfsniveau maar ook op maatschappelijk niveau. Door mijn vrijwilligerswerk heb ik heel wat expertise opgebouwd rond vzw's, etnisch-culturele minderheden en gelijke kansen.
Contact
Trefwoorden
Marketing
Discriminatie
Diversiteit en gelijke kansen
Etnisch-culturele minderheden
Racisme
Talenkennis
Moedertaal
Nederlands
Spreek je nog andere talen?
Engels
Nederlands
Andere
Darija (Marokkaans-Arabisch)
Achtergrond
Lidmaatschap
Lid van de algemene vergadering van Formaat (koepel van jeugdverenigingen)
Lid van think thank Inclusion & Diversity van BAM (Belgian Association of Marketing)
Voorzitter Fleks (organisatie die jongeren van diverse afkomst aanzet tot ondernemen)
Lid van think thank Inclusion & Diversity van BAM (Belgian Association of Marketing)
Voorzitter Fleks (organisatie die jongeren van diverse afkomst aanzet tot ondernemen)
Studie(s) en diploma's
- BA bedrijfsmanagement
- BanaBa Innovative Marketing
Huidige functieomschrijving
Future Strategist. Bedrijfsstrateeg die maatschappelijke veranderingen linkt aan consumentengedrag en daar bedrijfsstrategie rond bouwt.
Keynote speaker Inclusion & Diversity
Ervaring
- Marketing consultant
- Head of Sales - &KOO
- Head of Sales Europe - The Future Laboratory London
- Future Strategist - FutureKind
- Founder & chairwoman - Fleks
- Lid algemene vergadering - Formaat
- Lid Raad van Bestuur - Sorm
- Lid think tank - BAM
Mijn media ervaring
Onbestaand